Give me the luxuries and I can dispense with the necessities

6 09 2007

Minä ja tyttöystäväni C, joka oli visiitillä Ranskasta, ostimme Stoccalta viinipaketin, johon kuului pullonavaava, tyhjiöpumppu ja korkkeja. Eli jotain sellaista, jota opiskelijoiden ei missään nimessä pitäisi ostaa. Äitini mielestä olen tuhlaavainen koska ostan mausteita -parempi olla kertomatta tästä viinisijoituksesta. Yleensä olen melko säästäväinen, ostan lähes kaikki vaatteeni Uffin alennusmyynneistä enkä laita suuria summia biletykseen. Mutta ruokaan käytän kyllä aika paljon rahaa. Kun olin teini äiti valitti minulle aina, että söin liikaa. Vanhempani maksoivat 1990-luvulla asuntolainaansa jossain vaiheessa sellaista tahtia, ettemme voineet ostaa edes jogurttia. Tai sitten minulle valehdeltiin, äiti ei vain halunnut että syön mitä sattuu. Nykyään voin onneksi syödä mitä haluan, tai no, köyhimpinä hetkinäkin voin ainakin päättää itse, minkä pakastevihannessekoituksen valitsen.

Otsikko on Wilde-sitaatti.


Toiminnot

Information

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




